Minden tiszteletem a tiéd! Viszont:
A kigyorsítási problémák nem. Mert ha azok a gumi miatt lettek volna, akkor nem csupán "dadog" a masina, hanem eldobálja a farát. Itt nem erről volt szó. Ott alúról nem jött ki a teljesítmény. Amikor megvolt a sebesség, és a fordulatszám is, akkor az 5-6-7 egész szépen működött. Sőt. Be is tudoott lassulni. Igaz, hogy utána meg nem fordult el. Én ezért gyanakodtam a hidraulikára. ("Szakkommtátoroktól" függetlenül.) Nekem az volt az érzésem, hogy 2-3, netán 4 nem volt. Az meg elég gáz, mert azon a pályán is kell.
Volt szerencsém 6 évig minden évben az egész hungaroringi futamot végigélvezni a boxból. (És nem csak péntek-vasárnap, hanem az egész heti történést.) Ezeknek az autóknak a kereke alig fordul. Így a kormány sem. Tehát a két végállás, az az általad is beszúrt fotók átlaga. Vagyis nem lehet körbe forgatni a kormányt.
Ettől függetlenül, igazad van. Aki nem ért hozzá, az inkább ne közvetítse. Pont az a Palik ne, aki az ominózus Dakar-on, mielőtt eldobdta a vasat, a "borulásba húzott bele". Vagyis nem ellenkormányzott, hanem a kitörés irányával ellentétesen, tehát nem centripetális, hanem centrifugális erőnövekedést generálva. Ezek után, nem is csoda, hogy rommá törte a cojgot. Valamint ez az ember - karöltve a Gyulával - olyan fokú dilettantizmusról tesz alkalmanként tanúbizonyságot, hogy az fájdalmas. ("Hová tűnt Damon Hill?!!!" - halkan mondom, befutott. Valamint: "Úr Isten kedves nézőink! A Ferrari megőrült! Eső gumival állnak fel a napfényes Monacóban! Micsoda hiba! MIIIIIIcsoda HÍÍÍÍÍBA!" - csendben jegyzem meg, hogy akkoriban a Ferrari az US NAVY időjárás előrejelzését kapta meg. Azt, ami alapján a Földközi tengeren állomásozó anyahajó gépei repültek. Azt már el sem merem mondani, hogy a 2. körben leszakadt az ég, és M. Hakkinent a 11. körben körözte le M.S.)
Én azért - attól függetlenül, hogy Ferrari Forever! -, úgy gondolom volt ott műszaki zűr is a gumikopáson kívül.