A "folyamatos bóklászás, kigyorsítási problémák" adódhatott a csúszós gumikból is.
"mert ha itt most aszfaltozott bukótér lett volna, akkor bejön" - mondta a "Gyuszi".
Frászt! Akkor nekicsúszik a korlátnak.
"Gyuszi! Koppig alá volt tekerve a kormány, és az autó nem fordul el!" - így Palik.
...
"Picit szerintem még meg is csúszott. Ez körök óta így zajlik." - mentené a helyzetet Gyula.
...
Jóval később Palik:
"Azt viszont lehetett látni, hogy koppig alá volt tekerve a kormány, a kerék az azért elől nem nagyon mozdult, tehát nem vagyok benne biztos, hogy ez csak és kizárólag gumiprobléma volt."Apjuk fff...üle!
Palik és a Gyula szerint persze hidraulika gond lehetett... Szerinted olyan kormányszerkezet van a F1-es autókban, amelyik a kormány állásától függetlenül hidraulikával működik? Amelyben nincs mechanikus összeköttetés a kormánykerék tengelye és a kormánytolórudak között?
Pár érdekes képet is tudok mellékelni, valóban.
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/5/3/9/THM_0003412539.jpg)
Itt az látszik, hogy a kormány kb. 90°-ban el van fordítva, a kerék meg... Na a kerék is fordult ám, akárhogy visított Palik a közvetítésben.
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/5/4/8/THM_0003412548.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/2/6/0/2/THM_0003412602.jpg)
A második képen Webber kormánya és kerekei láthatóak hasonló helyzetben, a harmadikon meg Massáé sokkal jobban elfordítva.
Ha értenének az autókhoz, meg esetleg képesek lennének felfogni, hogy mit láthat egy nagylátószögű kamera a vezető feje fölül, akkor talán nem hintenének ilyen világon egyedülálló találgatás-magokat a magyar nézők fejébe.