Mormogi7 Creative Commons License 2007.10.03 0 0 127

Ezt az N95-ötöt meg a Nokiát is el kellene felejteni úgy ahogy van!

 

Lekűzdötték magukat a kínaiak szintjére.  Azaz, hogy ők náluk is rosszabbak.

Nemcsak sokat gyártanak és szart, hanem még drága is.

 

A Térképet és a navigációt szándékosan sem lehetne bosszantóbbra és gagyibbra készíteni. Kb. 4-5 km -enként frissíti csak, hogy hol vagyok, kizárólagos bal kanyarban írja és mondja, hogy jobbra. Bármilyen földútra bevisz, nem  tudja megkülönböztetni az aszfaltozott utat és földutat. Ismeretlennek jelez 20-30 ezres településeket. Viszont a Térképszoftver jó drága volt és GPRS kapcsolatot igényel mindehez a gyenge gondolkodáshoz is.

 

Ezenkívül a Kispesti Europarki Nokia üzletben vásárolt, ott ehhez ajánlott, CK 7W kihangosítóval utálják egymást, ledobálja a Bluetot kapcsolatot. E panasz okán 3 hétig nélkülöztem az N95-öt  mire kiderítették, hogy szerintük jó. Az üzletben lévő CK 7W mintadarabbal ( érdekes!) az N95 nem produkálta a hibát. Akkor azt mondták, a zsír új, álltaluk ajánlott CK 7W kihangosítóval lesz a probléma, (melynek szolgáltatását 1 percig sem tudtam élvezni).

Ezt is 3 hétig vizsgálták a Kispesti  Europarki Nokia szervízben, majd vissza akarták adni, hogy jó, semmi baja. Nem vettem át, erre, mivel szerintük is szar, újjabb 3 hétre elküldték a központi Nokia szervízbe. Kérésemre nem adtak másikat helyette, pedig mint említettem soha egy percig nem működött együtt az N95-el.

 

Ekkor mivel nem szeretnék az autós kézi telefonálásért fizetni a rendöröknek, azt mondtam, ha már itt vagyok vásárolnák egy újabb kihangosító szettet N95-höz mit ajánl? Az eladó hátra ment tanakodni a kollégáival, majd ennek eredményeként a CK 15W-t ajánlotta megvételre, ez drágább viszont, nem tölti a készüléket sem a másikhoz képest.

 Első pár órában úgy tünt a CK 15 W jó lesz. Egy hosszabb parkolás után, már nem ment ennek sem az automatikus Bluetot kapcsolódás. Pár perc kézi vacakolás, engedélyezés és kódbeírás után találták meg újra egymást.

 

Sok évig jól el voltam egy olcsó 4-5 naponta töltendő Samsunggal.

Úgy kell nekem, hogy megint NOKIA- vettem, mert elfelejtettem, hogy régebben is többször megszívatott több NOKIA készülék. Az N95 jó esetben 2 napig bírja csekély igénybe vételnél.

 

Ha valaki kíván hasonló élményeket, vegyen NOKIA N95-öt és hozzá kihangosítót!!

 

Ha szerettek soba állni, és élvezitek, hogy le akarnak pattintani, menjetek az  a kispesti Europarki Nokia szervízbe. A kapcsolatunk úgy kezdődött, 20 perc sorállás után: Jó napot kívánok, ez itt egy zsír új N95. A NOKIA telefonos ügyfélszolgálatáról ide küldtek különböző szoftveres észre vételeim után, hogy itt frissíttessem a szoftvert. Válasz: igen, 3800,- ft a frissítés! Majd válaszom nem megvárva rátekintett a következő sorállóra és azt mondta neki: igen, tessék. Már elnézést vágtam közbe nem ismer meg? Kérdőn rámnéz..... Én vagyok a vevő-ügyfél, akiből élni akarnak!!!

Mondanom sem kell, rögtön problémázni kezdett a hanghordozásommal.

 

Egyálltalán, ha unalmas az életetek és szerettek szervízbe járni, hetekig telefon nélkül vagy gagyi csere készülékkel telefonálni, vegyetek NOKIÁT!!!