innennézve Creative Commons License 2007.09.29 0 0 278

Üdv!

A Cargo szolgáltatási színvonalát, sajnos közel 100 %-ban alvállalkozója és jelenlegi tulajdonosa a MÁV determinálja. A pályaállapotok ugyan mindenki számára egyformák, de a gépek száma, teljesítménye, hadrafoghatósága, a tisztelt alvállalkozó morálja (vezér urak és társaik) - még rövid ideig - csak a Cargo nyűge és kötelezettsége. 

A magánvasutak miért dolgoznak saját (vagy külföldi bérelt) géppel és személyzettel? Elárulom, nem azért, hogy a vasútmániások fotózhassák őket. Még lehetne elemezni a pontatlanság és gyorsaság okait és benne a Cargo szerepét.

A túlszámlázás, az érdekes. Gondolom megalapozott az állítás, de bízom benne, hogy ez nem abból az alapgondolatból indul ki, hogy a vasúti árufuvarozás közszolgáltatás, kötelező ellátási feladat, és nem piaci kategória. (azok a boldog 50-es évek)

A személyszállítás, az közszolgáltatás, de lám ott sem képes az állam az adófizetők pénzéből játékvasutakat fenntartani.

A szilvási tolatós valóban csoda, hetente háromszor felmenni, még egy ha egy dácsiával is, a világ végére egy-két kocsiért.

Mi van a centeri kocsikkal?

Elnézést, ha külsősként zavartam köreiteket, de bízom benne, hogy gondolatébresztő voltam

Előzmény: sincsavar 1.1 (267)