Megint adós maradok a képekkel. Fél egykor beájultam az ágyba. Még egy ilyen rohadékot mint Archimonde... Nem kevés 10s-es harc, egy estés 180g repair költség. Azt hiszem megdölt az eddigi egy estés repair költség. WTB gold. Ha már így belejöttem írok is róla. :D
A harc nagyon jól indul, szép környezet ott van a Nordrassil (A világ fája gyengébbek kedvéért, és külön élvezet hogy Nordrassil vállasban veszek részt a harcban. :D ) Archimonde meg heggeszti egy zöld lézerrel. Semmi trash, nyugodtan lehet nézelődni, ilyen boss fight-ról álmodik az ember. Csak Te meg a boss. (Na jó Vash is ilyen, de itt olyan nagy nevek vannak mint Tyrande. :D ) A harc maga egyszerünek mondható, nincsenek fázisok, kevés boss tulajdonság.
A harc azzal indul hogy el kell kérni az istennő könnycseppjeit Tyranda-tól. (Tears of the Goddess) Inventoryban tartható useolós cucc, 2s-re csökkenti az esés sebességét mint pl. priestek levitate-ja, vagy mágusok slow fallja. 10s CD van rajta.
Archimonde legviccessebb tulajdonsága hogy néha kinéz magának egy embert és azt (meg a környezetét) ellöki, nagyon magasra meg nagyon messze. Ilyenkor kell használni a könnycseppet, nem tul hamar és nem tul későn. Inkább hamarabb és kapjon az ember egy kis falling damage-t, mert ha tul későn akkor szétkenődsz a földön. És ez rossz, nagyon rossz mint a késöbbiekben ki fog derülni.
A másik már nem annyira vicces tulajdonság az hogy néha elindít tűzkigyókat a földön, és azok random ember után mennek, de bármikor targetet válthatnak. Nem lehet kitargetelni, szal ha ugy gondolod hogy rád jön akkor érdemes futni. (Hasonló mint Mechanar utolsó elötti boss) Ha bennemaradsz vagy átfutsz rajta akkor sebez rajtad, és egy dotot is rád rak, ami eléggé fáj, de minden tickel egyre kevésbé. Ha belefutsz a közeli tóban akkor leszedi a dot-ot, de silencel 25s-re. Healerek jobban járnak ha kihealelik magukon, többieknek futni kell, és imádkozni hogy elérjenek a tóig.
A harmadig és utolsó, az egy curse. 2500-at sebez secenként, szal le kell szedni gyorsan.
Ja és majd elfelejtettem hogy van egy AOE fear minden 40s-ben. Ez akkor okoz gondot ha befearel egy tüzcsóvába. Mindenkinek alapfelszerelés a PVP trinket lehetőleg a 2 perces.
Na szóval a harc elindul, megjön az első ellökés, juppiiiii, splash. Öööö... Asszem késön nyomtam meg a könnycseppet. És akkor itt a slusszpoén. Ha valaki meghal, akkor Archi drága kap egy buffot (soulcharge) amit akkor használ amikor akar. Hogy mit csinál a soulcharge az attól függ hogy milyen kaszt halt meg. Nagy valószínüséggel wipeolja a raidet, vagy ha nem legalább még egy ember meghal, és indul is a dominó effektus.
Az első 10 wipe-nél még mondogattuk hogy tanulni kell a fightot, de azért kezdett érződni az ingerültség a hangulaton. A földön szétkenődés az nem sürün fordult elő, de azért ujra-ujra elöjött. A leggyakoribb, hogy a tüz bekerített embereket, nem vette észre, hátulról jött a tüz stb.
Az 10. wipe körül volt egy 66%-os try, mindenki felélénkült, és azután olyan fél tizenegykor volt egy 37%. A többiek ilyen 20% körüliek, lényegében, fél perces tryok voltak. A 37%-osnál elhatároztuk hogy menjenek a flaskok, kár volt, nem tudtuk megdönteni a rekordot. Volt még egy pár 40-50% körüli, de annyi.
Végszóként annyi hogy nagyon élvezetes a harc, elég könnyü is, de minden kis hibát nagyon durván megtorol. És akkor vannak az érdekes szituációk. Feldobás közben curset kap az ember, nekidob egy fának és felkenődsz rá, beledob egy tüzbe vagy ezeknek a kombinációi.
uncas.