..... ha még egyszer valaki meg meri kérdezni tőlem, hogy miért vesződök egy "öreg", leharcolt 626-tal, miért nem vettem új autót, azt pont azért fogom most már jól hátsón rúgni, amit Medve kolléga is kifejtett.
Arról már nem is beszélve, hogy mennyire jó érzés, amikor olajat cserélek és odafigyelek, hogy rendesen át legyen öblítve az egész rendszer, mert tudom, hogy az jó neki, és ki legyen csöpögtetve lehetőleg az utolsó elhasznált molekula is, mert tudom, hogy az is jó neki, és amikor már kicseréltem a szűrőt és beleöntöttem az új olajat és éppen indítom be, akkor szinte érzem, hogy örül. :)))))))
Na pl egy új autónál ilyen nincs, mert te magad hozzá se nyúlhatsz. Csak beadod a szalonba, aztán meg érte mész. Max 15 perc alatt lecserélik az olajadat, aztán húzzál onnan, mert jön a következő kuncsaft. A régi olajnak kifolyni sincs ideje, motoröblítésről meg ne is álmodj! Így is turkálhatsz a pénztárcádban elég rendesen.
Ja, tegnap előtt cseréltem olajat, csak úgy mondom, hogy összesen 12e-ből kijöttem.
(4+2 liter Castrol Magnatec 10W40 +szűrő+öblítő+új tömítőgyűrű a leeresztőhöz)
Az egész művelet kb 4 órát vett igénybe, de sok nem is maradt benne a régiből....!
:)))))))