Hát, látod, pontosan anyagi okok miatt volt. Ne keverd össze az amerikainál lényegesen csóróbb nyugat-európai kezdő privát zenészeket bármely USA kisegyház költségvetésével a hatvanas években. Vagy egy tengerentúli fiatal feketéét.
Mikor váltottak, az végleges váltás volt, többet nem nyúltak hozzá, tükrözi az életművük. Ok, Emerson megtartotta, de csak színpadra, szadoelemnek.
Gömöry. Már 2-3 éve is volt felkínálva neki. Nem tudom, nem is érdekel milyen a helyzete, de sokallotta. És amint korábban is írtam, meg te is alátámasztottad, ilyen rockzenébe pár regiszterbeállítás untig elég, nem kell több, bőven elég az M100.
Egyébként nagyon jó a spinet sound én is szeretem, kedvencem a Frumpy (t200!!!), a 20 66 and then, Birth Control, Hansson & Karlsson, Pell Mell, Murphy Blend, Beggars Opera, Junniphers Greene, Aunt Mary, Food Brain... ismered őket? Brutál jók, javaslom. Szinte mind a Viktortól vannak, ismét csak javasolni tudom kivételes boltját.
Igazán örvendetes hogy legalább neked nincsenek olyan gondjaid amely a zenésztársadalom legszélesebb rétegéből árad. Mi volt az a fantasztikusan elinduló produkció amivel sikerült ilyen kitűnő helyzetbe kerülnöd?
Kikapcsolt vibrátó - lezli. Ez tényleg egyéni megközelítés. Voltak különböző zenei korszakok.
Az első korszakban 1965 előtt, tehát az egysebességes lezlik idejében (31H, 21H, 22H), túlnyomórészt szólt a c3 vibrátó stop és tremoló esetében egyaránt.
Angliában egyből, amerikában inkább a hetvenes évek elejére kaptak rá a kétsebességes lezlikre.
Így a második korszakra (hanyatlás) valóban igen jellemző volt chorale esetében a síma hang. (Root Down, 1972)
A harmadik korszakban a kilencvenes évektől megszűnt minden tendencia. A Hammondos zene ismét felértékelődött, stílusa kiszélesedett, minden előfordul.
Számomra a mai legnagyobb művelő -Tony Monaco- nemrég belinkelt előadása jól mutatja hogy minden előfordul és hitelesen.
A koncertet stop-ban kezdi, no c3. Aztán c3 on. Aztán tremoló, c3. A végén a levezetésben előveszi a chorale, vagyis a lassú forgást is.
És ne feledkezzünk meg a no leslie-ről. Érdekes módon a legnagyobb számok ilyen összeállítással születtek: Green Onions, Back At The Chicken Shack, The Cat, Smoke On The Water, Lazy, Fireball.
És olyanok, akik gyakorlatilag mellőzik a lezli használatát: Brian Auger, Don Patterson, Eddy Louiss
Kösi Norbi az érdekes élettörténetet. A Beauty In B könyvben Emó nyilatkozata, hogy kedvenc hangzására Jack McDuff Rock Candy száma hallgatása révén jött rá.
888800000, 3.perc, soft, fast.