pumpika666 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 5

de ott mit tudnak csinálni velük? szerinted mit tud ezzel kezdeni a fogyasztóvédelem?

műszaki kereskedelembendolgozom már lassan 7 éve és szinte minden nap vannak olyanok, akik inkább a neten megveszik 2-3 ezer ft-tal olcsóbban az xy gépet és közben nem gondolnak bele, hogy vajon miért olyan olcsó a gép?

az más tészta, hogy ez a digit.fényk.gép szervíz-táma megérne egy misét, mert az általunk pesti szervízbe felküldött gépek 3-4-5 hét múlva jönnek vissza, soxor olyan fosadék állapotban, hogy a bolhapiacon sem merném kirakni a zsiguli csomagtartójára :-)

a vevő jogosan anyáz, csak sajnos rossz felé, mert mi átvételtől számítva legkésőbb 2-3 munkanapon belül(futárszolgálat nem jön füttyszóra...) felküldjük a gépét, pesten meg elkavarják...a szart

vevő mehet a pékhez panaszra(sajnos), ha kilátástalan a helyzet, új gépet adunk, de ez egyszerűen szar helyzet

a probléma ott van, hogy nem engedném semmilyen olyan műszaki cikk forgalmazását, aminek nincsen országos szervízhálózata(8-10 szervíz nem országos, MEGYÉNKÉNT 2 DB-ra lenne szükség, mert ez így vicc kategória)

bár ha ezt bevezetnék, akkor a philips, sony, toshiba, sanyo, pioneer cégek teljes kínálatát ki lehetne vágni az országból :-) + az összes számítástechnikai cuccost szintén

Előzmény: Degeczi (4)