Sziasztok! Látom él a fórum, gondoltam leírom az idei Olaszországi "nyaralásunk" rövid történetét. A NECKERMANN-nál foglaltuk az apartmant Silvi Marinába, két hét, 6 főre 420.000HUF (csak szállás).
Odaérkeztünk, a kulcsátadó elvitt egy teljesen más szálláshelyhez, ahol próbált elsütni egy kb. húszéves, lelakott apartmant emeletes ágyakkal (direkt olyat választottunk, ahol nincs). Nem fogadtuk el! Átvitt az eredetileg lefoglalthoz, ahol nem tudom mikor voltak előttünk, de egy alap takarítás, szellőztetés sem volt előtte. Sajnos nem tudom ilusztrálni az állapotokat és a ráadás csak akkor jött: 6fős apartman-4db rozoga, nyikorgó vaságy, egy kinyitható kanapé! Egy kis asztal, négy szék! :-)
Ezt sem vettük át, majd kétóra telefonálgatás után közölték, hogy pénz azt vissza nem fizetnek, válasszunk a két ...ar közül, amit még lefotózni sem hagytak! Választottunk: Hazajöttünk! Írtunk egy panaszlevelet amire válaszolva közölték, hogy nem jár vissza semmi- de kizárólag méltányosságból visszaadják a befizetett összeg felét!
Az egyik jogász ismerősöm írt a nevünkben egy levelet, hogy miért volt a részükről hibás teljesítés, amire az ő ügyvédjük válaszolt: mivel a foglaláskor nem lett írásba foglalva, hogy nem lehet emeletes ágy, vaságy- így ezért nem reklamálhatunk, náluk a vaságyak teljes mértékben elfogadottak! Marad az ötven százalék visszafizetése!
Egyszóval, hogyha a szerződés kötésekor nem írtok papírra mindent, akkor a NECKERMANNÁL nem reklamálhat az ember, hogyha ilyen körülmények fogadják a nyaraláson! Mi többet nem próbálkozunk velük!