Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 121

Nem irigylem a helyzeteteket, baromi kényelmetlen és rossz érzés lehet, hogy a vizsgálat lezárta elött már újjal mutogatnak rátok, holott még semmi végleges eredmény nincs ahogy Laci is írta. Már megértem, hogy az ilyen és hasonló esetekben miért nem hajlandó nyilatkozni senki, mert ez a szemét magyar mentalitás, hogy dögöljön meg a szomszéd lova is, egyből besározza a tiszta embert is.

 

Számos anyagot amit használunk máshol nemigen használnak az országban,pláne nem a repülőgépgyártásban(nem mintha olyan sok lenne még... :-))

 

Erre ne vegyél mérget azért, én is kompozít gépet készítek vákumos eljárással, szintén prepreg cuccokkal :) Van még más is az országban aki kompozít gépet készít, nem is egy, hanem több. Persze mi nemigen használunk méhselytet az otthoni gépeinhez, mert túl drága, mi inkább hab maggal dolgozunk. Azért a méhselyt sem ismeretlen számomra :) Ferihegy 2 cég foglalkozik utasszállító gépek nagyjavításával, mindkettő helyen van komolyan felszerelt kompozít műhely és szakgárda, a Szerelő topiktárs az egyik ilyen kompozít műhelyben dolgozik, és nap mint nap javítanak méhselytes kompozítokat, ha kell akkor prereggel is, éppen mi van előírva az adott alkatrészhez. Én is javítok rendszeresen kompozít (méhselytes és habmagos ) alkatrészeket, a munkahelyemen is és az otthoni műhelyemben is.

 

Egerben is készítenek kompozít UL repülőgépeket, Budaörsőn karbonból készül egy 21m-es fesztávú vitorlázó, pesten is van egy barátom aki szintén kompozít Ul repülőt készít, ezenkívűl az országban van egy kompozít hidroplán épülőfélben, Siófok mellett is épül egy kompozít  épít stb... Ezenkívül kb 15-20 helyen építenek fém vagy fa UL-eket az országban több - kevesebb sikerrel.

Az országban kb 60-70 embernek van képesítése kompozít gépek javítására.

 

 

 

 

Előzmény: hankey (115)