BarG Creative Commons License 2007.08.24 0 0 67

Szavaidból azt vettem ki, hogy csak maga a motor érdekel, jól látom?

Az enyém M57TU motorkódu E46 2004-ből. 0 km-rel hoztam el, a héten ütöttem a 106 000 km-t vele.  Hibák:

- még a legelején garanciában motorolajszint jeladó

- két porlasztócsúcs kezdett közelíteni a határértékhez, még semmi látható, érzékelhető jele nincs, csak a diagnosztika mondja

- 30 000-es az olajcsere periódus kezdő értéke, de a felét se futottam le soha egy töltettel, 10-15 közt csere - 0-30, 0-40 olajra, két csere közt sose kellett utána tölteni

- ja 90 000 környékén termosztátcsere - nem zárt le teljesen

- 96 000 környékén főtengely végi gumírozott szíjtárcsa csere - kezdett a gumi szétválni

üdv 

 

ui: van egy kis lájtos teljesítménynövelés istallálva

 

Előzmény: SigorTD (66)