Szavaidból azt vettem ki, hogy csak maga a motor érdekel, jól látom?
Az enyém M57TU motorkódu E46 2004-ből. 0 km-rel hoztam el, a héten ütöttem a 106 000 km-t vele. Hibák:
- még a legelején garanciában motorolajszint jeladó
- két porlasztócsúcs kezdett közelíteni a határértékhez, még semmi látható, érzékelhető jele nincs, csak a diagnosztika mondja
- 30 000-es az olajcsere periódus kezdő értéke, de a felét se futottam le soha egy töltettel, 10-15 közt csere - 0-30, 0-40 olajra, két csere közt sose kellett utána tölteni
- ja 90 000 környékén termosztátcsere - nem zárt le teljesen
- 96 000 környékén főtengely végi gumírozott szíjtárcsa csere - kezdett a gumi szétválni
üdv
ui: van egy kis lájtos teljesítménynövelés istallálva