Hé hé hé, azért mostmár nyugizzatok.
Én is évek óta követem a Dakart. Ezen a fórumon (illetve elődein) pedig megismerkedtem egy remek társasággal aminek broland éppúgy része mint Vinyó vagy DLala. Az elmúlt Dakaron két hétig éjjel nappal fent voltunk DLalával felváltva és percről percre "közvetítettünk". SEMMI ANYAGI HASZNUNK NEM SZÁRMAZOTT BELŐLE. Nem ez a munkánk, nem ebből élünk, nem kapunk rá fizetést. Viszont vállatuk azt a felelősséget hogy csináljuk szeretből. Dakar-ellenesnek nevezni minket, (ugyan engem nem említettek) személyes támadásnak veszem.
A hangvétellel valóban én sem értek egyet, talán több tisztelet nem ártott volna.
A 2007-es Dakar technikai szabályokat még ha jól emlékszem én is olvastam, szóval arra hivatkozni hogy nem elérhető meg nem nyilvános, kicsit fura. A többi szabálykönyvet bevallom, nem bújom, de ha a FIA Rally és F1 regulations oldaláról indulok ki, azt hiszem a többiek is elérhetőek a mai internet-világban.
A főnök parancsa nálam is szent.
Én nem szeretném ha ez a társaság széthúzna. Butaság lenne. Évek alatt jöttünk össze miért jó a széthúzás?
Végül pedig:
A Szalay Dakar Team, valóban sokat tett a Dakar magyarországi népszerűsítésért. Az elmúlt Dakaron viszont az idegeinket borzoltátok. Mindenki tiszta szívből szurkolt, erre: - bocs, nem rögzítettük a kereket és elhagytuk... Nem beszélve a nagy csinnadrattával, Bálint Antóniával bemutatott autóról, aminek leleplezésére örömmel rohantam ki barátnőstül, családostul, hogy ezt nézzétek, a Szalay új verdája amivel majd ilyen-olyan jó lesz. Aztán kiderül hogy a járgány egy az egyben a tavalyi. Kilóra, centire megyezik, csak új burkolatot kapott új festéssel. Én őszintén mondom, igenis szomorúak voltunk amikor megtudtuk. Aztán még a régi vas sem ment és Gordon mérnöke kellett hozzá.
Emlékszem mikor Balu az első Dakar találkozón azt mondta nekem mintegy kis hülyegyereknek: "nem a Dakaron kell megtanulni terepralizni". Hát akkor tartsátok magatokat ehhez, és csináljátok PROFIN!
Én drukkolok nektek!