Akkor átmegyek kíváncsiba: mi volt a baj?
A főnöknek meg ez a stratégiája. Ez az egy autója van, vigyázni kell rá, hogy a szponzorok minden nap láthassák a közvetítésben. A biztos célbaérés mindenek előtt. Ha jobban tolná nagyobb eséllyel esne ki. Az, hogy 21. vagy 32. helyen fejezi be a Dakart, tökmindegy. Média- illetve szponzorszempontból legalábbis. Ahhoz, hogy komolyabb eredmény legyen, sok minden kellene:
- először is egy második autó, amelyik hátvédként ott megy és ha kell, a saját testéből nyert alkatrészekkel segít. Mert versenyzőtárs segíthet, a maratoni szakaszon nincs szerviz, és több szakaszon a kamionok is másfelé mennek. Ezeken a szakaszokon eleve nagyon óvatoskodni kell. A többin csak időveszteség, amíg a versenykamion megérkezik, ha van másik autó, több órával előreébb lehetne végezni az összetettben. Mert mindig van 3-4 szakasz ahol kelleni fog a segítség, ez elkerülhetetlen
- másodszor viszont ha van egy ilyen második autó, abba be kellene tenni egy komolyabb sofőrt (és navigátort is, persze). Mondjuk a Janikát például. És szükségszerűen a főnöknek kellene lennie a hátvédnek. Nehéz döntés...
Na ezeket add össze.
Én sem örülök neki, de ez van.