Kedves LSteve!
Én mint laikus a témában , azt nem értem , hogy ha szerinted a repülő szétesett a levegőben , az nem állapítható meg?
Én már láttam sajnos nem egy repülőt ami szétesett a levegőben , és egész más képet mutat , mint ami "ezerrel"nekimegy a földnek.
A repülőgépeket építés után a földön pl. homokzsákokkal megterhelik , a biztonsági tényező szerint .Ez azt jelenti , hogy a megadott repülési paramétereket ( sebesség ,terhelési többes stb) betartva a repülőgép nem eshet szét a levegőben.
Kis kormányerővel rendelkező gépet simán túl lehet terhelni , arról nem is beszélve , hogy a kicsi Cx-el bíró műanyag repcsik pillanat alatt belerohannak a Vmax fölé a függőleges figurákban.
Én nem mondom azt , hogy ez a szerencsétlen ember műrepült , nem is ismertem.
De azt tudom , hogy az események nagy %-a ( közelít a 100 hoz a sportrepülésben) nem műszaki problémákra vezethető vissza , még ha minden kivizsgálás így is indul.
Az meg hogy "szervizelve volt a gép" , mit jelent szerinted?
Ha szervizelnek valamit akkor az katasztrófát szenved??? ugyan már ez SZAMÁRSÁG!Az is tetszik:
" Amikor már le volt esve a gép.Még vígan világos volt"
Amikor a macska le volt esve a fáról , akkor meg már sötét volt. Na és akkor mi van?
" 5. A tulaj műrepült a géppel (Megfontolt pilóta volt. Az életben nem tett volna ilyet, pláne alacsonyan.)"
Senki nem úgy kezdi el a repülését , hogy most pedig meghalok( kivéve a ferdeszemü harcos pilcsit) , és mégis sok tapasztalt és nagy rutinnal rendelkező pilóta barátunktól búcsúztunk a temetőben sajna..........
Ennyi
üdv.
kistégla