Törölt nick Creative Commons License 2007.08.12 0 0 87

Csak egy szerény hozzászólás:a baleset után nem sokkal,a helyszinre ért corvuszos emberke,-aki elvileg papiron számolja ki a különböző" együtthatókat "a corvusnál-aki azt mormolta maga elé:jók voltak a számitások,jók voltak a számitások....hm,mire valaki beszolt:ne nekünk. ....bi,majd a biroságon...

 

Tény:Feri gépe nem az a gép volt,ami "lelüfizett"....azóta legalább 3x szétszedték,állandó problémákra hivatkozott Feri,valóban félrehuzott,és az is tény:

 

-a légügyi hatóság kötelezi a gyártót,javitót az esetleges fődarabok ki-be szerelésének,javitásának a dokumentálására...ez hiányzott,és nyilvánvaló,ezt a gépet a gyártó emberei folyamatosan "sufnituning"módszerekkel javitgatták Gézabácsi hangárában....

 

 

Sajnos,a roncsok alapján szakértő legyen a talpán,aki bármit megállapit,és -nem véletlen-a PLH emberei közül folyamatosan zárják ki a vizsgálatot végzőket,mert uton-utfélen kiderül,hogy valami szálon kötödnek a gyártóhoz...a lobbi teljes erőböl beindult!!!

 

Sajnos,bármi legyen a vége,Feri és utasa nem támasztható fel.Lehet,tényleg-az itt irottak alapján-műrepült,de pont a Corvus hivatkozott arra,hogy TOPI végig műrepülte a gépeket,2-3x többet bir,mint papiron...ez nem birhatta??

 

Azonban,nem lenne korrekt a corvusra háritani,prejudikálni,az is lehetséges,hogy tényleg a pilóta(v utasa) hibázott!!!Az,hogy napnyugta közeledett,az igaz,bár-szerintem nem volt ok-okozat összefüggésbe a balesettel..

Mindenesetre-akárhogy is volt-biztos elgondolkoznak a mai,és a jövőbeli vevők:valóban ezt a gépet szeretnék megvásárolni,vagy 20 on akármennyi milláért.....