edina23 Creative Commons License 2007.08.11 0 0 3

Hát elég régi a topic, de ha valakivel ugyanezt meg akarják csinálni, nem kell szégyellni azt, hogy hogy ott mindenki előtt "átvizsgálnak"! Ha tudjuk, hogy ártatlanok vagyunk, akkor nincs probléma.

A vásárlónak joga van arra, hogy az eladótérbe csinálják meg vele a procedúrát. Ez azért is jó, mert ha bevisznek mindenféle eldugott helyiségbe, ott akármit mondhatnak, bármit csinálhatnak, csak ők tudnak róla, tehát ha az eladótérbe történik mindez, akkor ők is jobban vigyáznak, és vannak tanúk! Ez talán a leg fontosabb.

 

És ha valaki ugyanilyen helyzetbe kerül, akkor ne a biztonsági őrők főnökével akarjon beszélni, mert az semmit nem ér, az olyan, mint amikor a gyereket megdorgálják. Elfelejti és csinálja tovább.


A procedúra után azt kell mondani, hogy AKKOR MOST KÉREM A PANASZKÖNYVET!!!!!
Az áruházaknak is van, minden szolgáltatónak van, és ha abba beleírnak, akkor annak már nyoma van, és mivel ellenőrök járnak ilyen helyekre (akik persze megnézik a panaszkönyvet v. vásárlók könyvét is), biztos nem felejtődik el a dolog.
PANASZKÖNYVBE BEÍRNI A PANASZT, MINDEN VÁSÁRLÓNAK JOGÁBAN ÁLL, ÉS SENKI SEM TAGADHATJA MEG TŐLE!!!!

És abba mindent bele lehetett volna írni! Azt, hogy alaptalanúl meggyanúsították, meg azt is, hogy bunkó volt (persze nem ezekkel a szavakkal) az alkalmazott, esetleg (ha nagyon ki akarunk velük szúrni) azt is, hogy nem ajánlották fel, hogy valami külön helyiségbe viszik az "áldozatot". De mondom, ez általába nekünk jó. Had lássa csak mindenki, hogy mit csinálnak, hogy csinálják, és utána mi hogy vágunk vissza. És ha valaki látja, az mindíg jó.

 

Szóval nem kell pánikba esni, megalázkodni, a síró gyerekre hallgatni, hanem magabiztosan FOGYASZTÓI JOGAINK BIRTOKÁBAN igenis (ha már elkezdték) végig kell csinálni, és panaszt tenni.

Előzmény: Michalovszki (2)