StationW Creative Commons License 2007.08.08 0 0 28070

Jól ment! Bár érdekesen indult.

 

A szerelő is úgy járt mint én, elvitte a kocsit meglátta a szajrét és fel is hívott, hogy szerinte ez nem fog menni, de azért még megpróbálja. Ugye mint tudjuk ott elől nincs annyi hely az olajteknőnél, max egy 15x15-ös alagút lehet. Nos a leömlő és a "downpipe" hiba nélkül fölment, pontosan illeszkedett az 50-es rendszerre.

 

Igazán tesztelni a városban nem tudtam még tegnap, mert egyrészt nem volt igazán tér forgatni a motort. De annyi már most is lejött, hogy az alsó tartományokban (2500 alatt) kb. akkora a változás -főleg nyomatékban- mint amikor a direktszűrőt tettem fel. (Tehát igencsk érezhető)

Ami még biztos: 2 ben is nyikkannak a kerekek:) 205/50R17

A 4-1 leömlő állítólag nagy fordulaton jó igazán, hát sajnos 4000 ig forgattam még csak, de lesz ott valami...

Igazából úgy érzem a megtett városi mintegy 5 km után, hogy mintha mégjobban kiegyenesedett volna a nyomatékkgörbe, és feljebb is ment. Kicsit dízelesen húz, csak 2000-től ....hát 4000ig biztos:)))

 

A hangja is megváltozott, most nem olyan mély talán de a kedvesem szerint is jobb - bár Ő nem hallotta forogni, na az viszont egy igazi audio orgia!

 

Összességében szerintem fasza lesz. Az egyetlen bajom hogy a spéci hőálló festés 15 perc után lemállott róla mint a szar. Most szép polír színű.

Előzmény: Krisz1977 (28066)