Szerintem pedig az a gusztustalan, amikor köztudottan szervizelve volt a gép, és a Corvus Kft. tulaja azt nyilatkozza a Magyar Rádióban, hogy ennek a gépnek és az összes Corvus-nak eddig soha semmi baja nem volt:
http://magyarradio.hu/read/230478
Szerintam az gusztustalan, amikor a KBSZ-es helyszinelük még alig kezdtek bele a helyszinelésbe, de pár Corvus-os kolega azt nyilatkozta, hogy ők tudják, mi történt. Feri biztos műrepült a géppel. Többek közt a TV2 híradója ez elbeszélés alapján készített egy nagyon látványos grafikát, amiben a gép csinál pár bukfencet, és háton beleáll a földbe. Hogy én kombinálok? Akkor a Corvus mit csinál?
Szerintem az gusztustalan, hogy az RTL Klub híradójában az egyik Corvus-os arc úgy mutogatta a mentőernyő kezelését a riportereknek, hogy csak egy karnyújtás lett volna megmenteni vele a gépet, holott ő is tudhatta, hogy alacsonyan repült a gép.
És szerintam ami a leggusztustalanabb, az az, hogy akivel együtt promotálták a Corvus-t az araboknak, az egy pillanat alatt el lett felejtve, és le kell járatni a média előtt, hogy ő volt a hibás.
És még valami. Amikor már le volt esve a gép. Még vígan világos volt.
Tehát röviden-tömören a Corvus Kft. a következő támadási felületekkel fog előállni:
1. A gép nem adott le repülési tervet (Ez igaz, de nem halálos.)
2. A gép alacsonyan repült (Ez igaz, de nem halálos.)
3. A tulaj műszaki változtatásokat eszközölt a gépen (Nagyon nem igaz. Még egy gyetyát sem cserélt volna ki rajta.)
4. A gép szürkület után repült (Vígan világos volt még akkor.)
5. A tulaj műrepült a géppel (Megfontolt pilóta volt. Az életben nem tett volna ilyet, pláne alacsonyan.)
6. A tulaj nem húzta meg a mentőernyőt (Alacsonyan nem sok esélye volt.)