Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7297
Bocs, ha sűrű vagyok, folyamatosan olvasgatom az elmaradásomat, és úgy válaszolok.
Tehát mint az előbb írtam, a motorvezérlésba nem avatkozik bele a ledugózás.
Elektrónikusan kikötni nem szabad! Ezt egyből érzékeli a kompjúter, sárga lámpa+vészprogram. Csak a fizikai lezárás, vezeték piszkálás nem.
EGR szelep funkciója: kipufogógáz visszavezető. Valóban a szennyezőanyag kibocsátás csökkentésével van összefüggésben, mégpedig oly módon, hogy amikor olyan üzemállapotban van a gép, hogy a kibocsátott szennyezés nagy valószinűséggel meg fog nőni (gyorsítás, nagy gáz), akkor nyitja a szelepet, és a tökéletlenül elégett gázok egy részét viszaküldi az égéstérbe még egy fordulóra. Nem a lambdaszonda szabályozza, előre le van programozva a működése.
Előzmény: Secretknight (7258)