Stocz
2007.08.04
|
|
0 0
7297
|
Bocs, ha sűrű vagyok, folyamatosan olvasgatom az elmaradásomat, és úgy válaszolok. Tehát mint az előbb írtam, a motorvezérlésba nem avatkozik bele a ledugózás. Elektrónikusan kikötni nem szabad! Ezt egyből érzékeli a kompjúter, sárga lámpa+vészprogram. Csak a fizikai lezárás, vezeték piszkálás nem. EGR szelep funkciója: kipufogógáz visszavezető. Valóban a szennyezőanyag kibocsátás csökkentésével van összefüggésben, mégpedig oly módon, hogy amikor olyan üzemállapotban van a gép, hogy a kibocsátott szennyezés nagy valószinűséggel meg fog nőni (gyorsítás, nagy gáz), akkor nyitja a szelepet, és a tökéletlenül elégett gázok egy részét viszaküldi az égéstérbe még egy fordulóra. Nem a lambdaszonda szabályozza, előre le van programozva a működése. |
Előzmény: Secretknight (7258)
|
|