Szia Secret!
Köszi a próbálkozásodat, hogy velem is megértesd a lényeget...
Bevallom, hogy - nem tagadva, hogy a dolog ilyetén megoldása műkődik - nem igazán tisztul a kép...:
Ha a computer analizál, éppen azért, hogy eldöntse, nyissa vagy zárja a EGR-szelepet, a "megbütykölt"szelepen keresztül viszont bolhafingnyi gáz sem jut a levegő-rendszerbe, akkor bárhogy is próbálkozik, az istennek sem változik semmi. Az ECU - egyéb lehetőség híján - áttér az üzemanyagellátó rendszerben való beavatkozásra, és a befecskendezett benya mennyiségét befolyásolja? (Viszont akkor talán nem is nő a fogyi...)
Vagy rossz nyomon járok?
Van ezen a szaron valami visszajelző-kütyü a computer felé, hogy szegényke tudja, hogy milyen állásban van a szelep? Mi adja az "alapot" arra, hogy éppen mit csináljon a szelep (mármint bütyköletlen állapotban...)? Terhelés-igény, kipufogógáz-összetétel, vagy mi más???
És mit szól ehhez a turpissághoz az Eu4 normára hangolt zöldkártya-hatóság?
(Mondjuk amíg a 30éves merci úgy füstölhet előtted, hogy nem látod tőle a járdán sétálgató csajokat, addig szívem szerint lesz...nám, csakhogy papír ugye mégiscsak kell, a para(szt)szolvenciát meg marhára utálom...)?
Egyre több a kérdés, a kielégítetlen tudásvágyam alig csillapul, és hogyan fogok akkor elaludni...?
üdv, kripic