"a nem a gyári gumit látom rajta, az gyanús, pörgetett órát sugall nekem"
Volt nekem egy zsír új Fabiám, Barum gumikkal, amiket 45ekm-nél már ki akartam dobni, annyira rosszak voltak.
Szerintem túl nagy hangsúlyt fektetsz erre a gumikérdésre, van aki kihozza a szalonból és már cseréli is, felnivel együtt...
"lehet-e (érdemes-e) utólag tempomatot teteni bele?"
Octavia1-nél az 1.4-be - BCA motorkód - lehet, az 1.6-osok közül az AVU és BFQ motorosokba.
A többibe is lehet, csak k. drága :)
"Motorilag valszeg 1.4 16V marad, nem láttam ennyiért sok 1.6-ost. "
Én mindenképpen 1.6-ost vagy nagyobbat vennék, még akkor is ha kicsit több kilométer van benne.
Az 1.4 16V, az 1.6-osok nyolc szelepesek.
Nem mindegy hogy egy vagy két vezérműszíjat kell cserélni, 8 vagy 16 szelepszár szimmeringet, stb.
Meg az 1.6 legalább megy is az 1.4-hez képest.
"2-2.5 milla között ahogy látom, lehet válogatni szervízkönyves, max. 50em-t futott példányok közül."
Ha ezt az 50ekm-t hagyod a fenébe, sokkal nagyobb a választék.
A szervizkönyv meg jóformán semmit nem jelent...
Nekem is volt az autóhoz, a márkaszervíz mégis elbaszarintotta a vezérlést a 90ekm-es szervizen :(
És nem elég hogy elfuckták, ráadásul sok csavarrögzítővel erősítették meg a "művüket"...
--
pacs_425