Dickens Creative Commons License 2007.07.23 0 0 6344

Jó, de előfordulhat olyan eset, amikor erre mégis szükség van, vagy pl. valaki szoptatni szeretne (vagy nem szeretne, de kell). Nulla esély.

 

Szövegértés - hát igen. De megint merre halad a rendszer? Az ezt fokozó irányba. Alsó tagozatban tilos buktatni. Magyarán mi történik? Az írni-olvasni nem tudókat szépen elrugdossák a felső tagozatig, ahol akkor, amikor rég egyenleteket kellene megoldani, egyesek még mindig az olvasási nehézségekkel küzdenek. Akkor mégis mit lehet várni?

 

Már bocsánat,de a civil szervezetek dolga nem (csak) az, hogy adományokat gyűjtsenek, hanem mindaz, amit a hsz-ben leírtam, és itt nem csak a szívbeteg kisgyerekek ügyeiről van szó, hanem egy élhetőbb országért való küzdelemről, aminek egy csomó olyan része van, ami nem jár effektív anyagi haszonnal. Csak hát iylesmit persze elég kevés szervezetnek van kedve csinálni. Az pedig, hogy az iskolák kevéssé nyitottak, sajnos szintén igaz, de ez is azért van, mert nem motiváltak. És megint visszakanyarodtunk, ugyanis hogy teszel motiválttá egy olyan pedagógust, aki magasról szarik a gyerekekre? Neki nem kellett volna átjutnia a rendszeren, ha megfelelő szűrők működnének, de nem működnek, semmilyenek.

Előzmény: hgyi (6340)