Látom probléma mindig akad dögivel.
Nekem is van.:
Adott egy 1989-es Ford Orion 1,6 D még másfél év műszakival, gyengülő kasznival, felújított futóművel, frankó fékekkel. Még 1 évet melós autóként simán kibírna, de (na itt jön a fekete leves).
A motorban ismeretlen mennyiségű km van, főtengely szimeringnél folyatta az olajat (1 hét alatt fél lityit elfolyatott).
Gondoltam megcsináltatom, vezérműszíj minden tömítés és szimering cseréje, plusz egy új kuplungtárcsa. Gondoltam innét bírnia kell.
Azóta mégjobban fossa az olajat (heti 1 liter). Akkora kartelgáza van, hogy nyomja szét a tömítéseket, szerdán autópályán 110-es tempónál elkezdte kidobálni az 5.-et.
Késöbb ezt nem csinálta még 130-nál sem.
Kérdés: Mennyibe fájhat egy komplett motor váltó csere és van valaki aki bevállalná?