agicza
2007.07.18
|
|
0 0
4324
|
Erről, meg Milvus 4319-eséről jut eszembe az a még gimnáziumi emlékem, hogy a tanáraink is előszeretettel kedveztek a jótanuló-jókislány típusnak, aki szépen szóról-szóra bebiflázta a leckét, szépen visszaadta könyv szerint, és fel tudta mondani a tételeket. Arról sosem volt szó, hogy ezt a tudást a gyakorlatba vajon át tudja-e ültetni... Aki meg a saját szavaival próbálta volna körülírni a lényegét, netán kreatívan, addig nem látott módon megoldani meg egy-egy feladatot, azt csak igen kevesen tudták díjazni. Kíváncsi lennék, hogy ezek a jókislány-típusú éltanulók a jeles érettségi bizonyítványukkal vajon átmennének-e egy egyszerű logika-teszten, vagy feltaláltak-e valaha valamit, netán hogyan lendítették előre a fejlődés kerekét, vagy tudnak-e, tudtak-e valaha elengedett kézzel, kreatívan bármit is alkotni, a semmiből újat létrehozni. Gyanítom, hogy nem... |
Előzmény: pince (4313)
|
|