vrobee Creative Commons License 2007.07.05 0 0 124
A reklámosok többsége sík hülye.

Dehogy...

A marketingnek nem a valóság hű bemutatása, hanem a termék eladása a célja.

Egyszerűen nem éri meg minden kis részletre figyelni. Lexarják. Úgy egyszerűbb, vagy úgy jön ki a kameraállás, hadd szóljon.

Ki veszi észre, ha a szpotban a csöresz a vágás alatt szergejjé változik? A nagyon figyelmesek, meg a vasútbuzik. Mondjuk 15%. Belefér. Ugyanott leforgatni a teljes jelenetet meg 50%-kal drágább lett volna.

Ja, még valami. Vannak bakikra vadászó vidám csapatok. Ezek küldözgetik majd a szpotot, hogy Józsi nézd má de béna. És Józsi nézi. Kinagyítva, kimerevítve. Sokszor. Ez is megéri :)
Előzmény: monor-21 (114)