vrobee
2007.07.05
|
|
0 0
124
|
A reklámosok többsége sík hülye.Dehogy... A marketingnek nem a valóság hű bemutatása, hanem a termék eladása a célja. Egyszerűen nem éri meg minden kis részletre figyelni. Lexarják. Úgy egyszerűbb, vagy úgy jön ki a kameraállás, hadd szóljon. Ki veszi észre, ha a szpotban a csöresz a vágás alatt szergejjé változik? A nagyon figyelmesek, meg a vasútbuzik. Mondjuk 15%. Belefér. Ugyanott leforgatni a teljes jelenetet meg 50%-kal drágább lett volna. Ja, még valami. Vannak bakikra vadászó vidám csapatok. Ezek küldözgetik majd a szpotot, hogy Józsi nézd má de béna. És Józsi nézi. Kinagyítva, kimerevítve. Sokszor. Ez is megéri :) |
Előzmény: monor-21 (114)
|
|