SaGa Creative Commons License 2007.07.04 0 0 431
A Stalkerben az actor meglehetősen részletesen le van modellezve. A sebzésnél ujjpercenként definiálták, melyik mekkora sebzést jelent, ha eltalálják. A "doboza" is meglehetősen kicsi. Mivel egyetlen szám átírásával meg lehet változtatni a nézőpontját (eredetileg 1.83 centi magas, viszont a tereptárgyak ehhez kicsit magasra lettek méretezve, a legtöbb modban ezt átírják 1.95-re, így nincs olyan érzése az embernek, hogy valahol az álla magasságában van a szeme), ez az ajtókon való beférésést, a megugorható magasságokat is befolyásolja. Kipróbáltam...

A fegyverek is külön fizikai modellként jelennek meg. Pl a csavart lehet úgy használni, mint a filmben. Az anomáliák reagálnak rá. Meg mindenre, amit el tudsz hajítani. Azt nem tudom, hogy a csavarnt miért nem veszik észre, ha megdobok vele valakit, iletve nem koppan a falon, ha hozzávágom, de szépen visszapattan róla, ileltve porzik a helye. Valószinűleg nem rendeltek hozzá hangot és sebzést, ezért ilyen kettős a viselkedése...
Előzmény: Mr_Fusion (430)