A tárgyak igen, de az actor és minden, ami vele kapcsolatos, nincs lemodellezve, nem tárgy, valójában, a fizikai motor szempontjából, nincs is ott. Csak egy általános "izé" van helyette, egy placeholder a collision detection-hoz (ez itt pl. baromira feltűnő, semmit nem tudsz max fél, de inkább egy méternél jobban megközelíteni, mert túl nagyra vették a placeholdert ahhoz képest, amekkorának te érzed a karaktert a csak neked megjelenített látványa alapján) meg a hitbox-számításhoz.
Legalábbis a játékok 99%-ában, erőforrás-spórolásból kifolyólag így szokták megoldani; azok a részek, amiket te a karakteredből látsz (a keze, meg a benne levő fegyver), nem azért látszanak, mert ténylegesen ott mozognak a pályán, és képesek (lennének) azzal interakcióra, hanem csak oda teszi őket az engine a te nézőpontodra pozícionálva, hogy érzékeltesse a jelenlétedet.
Ettől még persze lehet, hogy a GSC-s arcok szembe mentek ezzel, és részletesen modellezik az actort is, fegyverekkel, mindennel, bár elég értelmetlen volna, mivel nincs rá szükség (hacsak nem direkt tervezett játékelem lett volna ez a feszegetősdi, amihez konkrétan kellene, de ilyenről nem volt szó).