Ez nekem így látatlamban elég hoax-szagú (a videót nem láttam), leginkább azért, mert az actor kezében levő tárgyaknak (fegyver, pl.) nem szokott valós modellje lenni, ami képes közvetlen interakcióba lépni a környezettel a fizikai motoron keresztül (kivéve persze, amikor konkrétan arra van tervezve a kérdéses tárgy, pl közelharc-fegyver, de az is inkább csak a támadás funkció mellékhatása). Arról már nem is beszélve, hogy az az ajtó valószínűleg nem azért nem nyílik, mert fizikai motornak az van mondva, hogy tegyen úgy, mintha fizikai akadályba ütközne a kinyitása, hanem mert az engine szimplán nem hagyja kinyitni, míg a szükséges trigger nem teljesült.
De ha már bezárt ajtók; én anno a Brain Scorcher-nél találtam legalább kettőt.
Az egyik ott van, ahol át lehet bújni a radarállomást övező kerítés alatt, ha a Red Forest-en keresztül jössz az út helyett; a kerítés fölött fut egy zárt futóhíd-féle, az egyik végén egy számkódos ajtóval. A másik meg valahol lent a bunkerben.
Gőzöm sincs, hol lehetne hozzájuk a kódokat megtalálni, még a szövegkészletből is csak egy számkód rémlik arra a területre (asszem a baleset dátuma), de hogy az melyik ajtót nyitja...