én őszinte szkepticizmussal és apátiával fogadom a dolgot
most őszintén, mit várjunk el egy olyan cégtől ami úgy kezdi meg működését hogy nem/éppenhogy átcsúszik a rúd alatt..
a botrányos indulás pontosan jelzi hogy érdemi változás nem történik
nincs érdemi változás, mert a személyszállítást továbbra is mostohagyerekként kezelik; mert a tömegközlekedést általában mostohagyerekként kezelik és abnormális dolgokat várnak el tőle (legyen profitábilis pl.); mert ha több forrást szánnának rá akkor azt az eredeti struktúrában is lehetett volna
szerintem a lényeg hogy felpuhítsák a terepet, pár éven belül az IC/gyorsvonati/EC forgalmat privatizálják; személyvonati forgalmat megrítkítják, S-bahnról hallani sem akarnak; mellékvonalaknak zusammen annyi
lesz egy 3-4000 kilométeres gerinchálózat, állami monopólium, ami EU-s forrásból jut rá azt
úgy-ahogy (botrányosan, pazarlóan, bármiféle felelősségre vonás terhe nélkül) felújítják; a többit isten áldja