Stocz Creative Commons License 2007.06.24 0 0 6925
A kopogás oka?
Hivatalos magyarázatot vszinűleg hiába vársz. GM hozzáállás.
Amatőr magyarázat:
A kopogást a nem megfelelő (túl nagy) illesztési hézag okozza. Eleinte nem jelent gondot, minden kopott (20-60 e. km-nél???) kormánymű kopogással kezdi. Késöbb elkezd szivárogni, majd folyni a szervó olaj. Aztán ha nincs olaj (elfelejted utántölteni) tönkremegy a szervó szivattyú is, meg ugye nincs rásegítés a kormányon (próbáld ki álló motor mellett tekerni. pont olyan).
Mondjuk idáig épeszű ember nem jut el (azért hallottam már ellenpéldát is).
Mi az oka?
Trehány tervezés, gagyi anyagminőség[/].
Nna.
Mindjárt kora reggel (így lefekvés elött) felhúzom magam.
Meséljek még róla, hogy ez a vastagon szedett rész hol, hány helyen érhető utól az autóinkon?

A kripicnek adott válaszon, meg eldurran az agyam.
Tudják, hogy nagy tempónál azért kezd el repdesni a motorháztető, mert alulról bever a szél (hogy nem az állkapcsa van ott vmelyik mérnöknek!!), és azon gondolkoznak, hogy erősebb motorháztetőt kellene felrakni!
Persze, úgyse fogyasztanak eleget ezek a szerencsétlen autók, rakjunk rájuk egy nehezebb motorháztetőt.
Nehogymá a levegőt tereljük ki onnan. Akkor még a fogyasztás is csökkenhetne. hát azt má' nem!
ócsón vették azt a gépet, hát tankojjanak má bele sokat.

Most ezt a piros, vagy azt a zöld bogyót kell bevennem? Ahhh, mindegy. Bekapom mind a kettőt.
Előzmény: Gmanus (6916)