Stocz
2007.06.24
|
|
0 0
6925
|
A kopogás oka? Hivatalos magyarázatot vszinűleg hiába vársz. GM hozzáállás. Amatőr magyarázat: A kopogást a nem megfelelő (túl nagy) illesztési hézag okozza. Eleinte nem jelent gondot, minden kopott (20-60 e. km-nél???) kormánymű kopogással kezdi. Késöbb elkezd szivárogni, majd folyni a szervó olaj. Aztán ha nincs olaj (elfelejted utántölteni) tönkremegy a szervó szivattyú is, meg ugye nincs rásegítés a kormányon (próbáld ki álló motor mellett tekerni. pont olyan). Mondjuk idáig épeszű ember nem jut el (azért hallottam már ellenpéldát is). Mi az oka? Trehány tervezés, gagyi anyagminőség[/]. Nna. Mindjárt kora reggel (így lefekvés elött) felhúzom magam. Meséljek még róla, hogy ez a vastagon szedett rész hol, hány helyen érhető utól az autóinkon?
A kripicnek adott válaszon, meg eldurran az agyam. Tudják, hogy nagy tempónál azért kezd el repdesni a motorháztető, mert alulról bever a szél (hogy nem az állkapcsa van ott vmelyik mérnöknek!!), és azon gondolkoznak, hogy erősebb motorháztetőt kellene felrakni! Persze, úgyse fogyasztanak eleget ezek a szerencsétlen autók, rakjunk rájuk egy nehezebb motorháztetőt. Nehogymá a levegőt tereljük ki onnan. Akkor még a fogyasztás is csökkenhetne. hát azt má' nem! ócsón vették azt a gépet, hát tankojjanak má bele sokat.
Most ezt a piros, vagy azt a zöld bogyót kell bevennem? Ahhh, mindegy. Bekapom mind a kettőt. |
Előzmény: Gmanus (6916)
|
|