"Csak legyen náluk elég nyugtató amikor elolvassák."
Lehet, hogy megrázó lesz, amit mondok: NEM olvassák el, jobb esetben elolvassák, de mint statisztikát rontó vélemény valahogy el fog süllyedni.
Az ilyen "akciók"nak pontosan annyi értékük van, hogy "Na letudtuk a körbekérdezést, minden oké", így az igazgatóság mehet felvenni a jól megérdemelt prémiumát, amely az ügyfelek gondjainak kiemelkedő kezelése során tanúsított áldásos tevékénységéért jár nekik.
Kaptam már én is épp elég ilyen jellegű telefonos érdeklődést sok-sok szolgáltatótól (OTP, kábelTV, internet szolgáltató, stb...), az első kicsit is elmarasztaló véleményre éppilyen síri csend, ígéret, hogy továbbítja az Atyaúristennek. És a történetek itt minden esetben véget is értek...
És ezért mégcsak nem is a kérdező kisasszonyt kárhoztatom, róla még azt is feltételezem, hogy komolyan gondolja amit mond, csakhát van ám neki főnöke is...(Üssük agyon az összes főnököt!!!)
Ejnye királyfi hány éves is vagy, hogy még hiszel a mesékben...:P) (Ha jól emlékszem, velem együtt Te sem vagy már mai gyerek...)