Azért a Far Cry AI-ja is tudott vicces dolgokat művelni.
Terepen azok is mentek mindenfelé, meg zárt térben is volt olyan, hogy ha vezetett hozzád alternatív útvonal, még ha olyan is, hogy a fél pályán keresztül kellett menni miatta, megtalálták és hátbatámadtak; elég volt annyi, hogy benéztél egy szobába, ahol többen voltak, és rálőttél az egyikre, a csapat fele már indult is kirándulni, ha volt rá lehetősége, és lehet, hogy csak percekkel később lőtt valaki hátba, mikor te már rég elfelejtetted, hogy az előbb kikre lövöldöztél.
Ennk ellenére összességében borzalmas volt az AI, mivel a legsűrűbb növényzetben, teljes árnyékban (vagy tök sötét belső területeken, ahol te az orrodig se láttál) kúszva is simán észrevett és fél perc múlva már a pálya összes ellenfele ott rohangált körülötted, másfél kilométerről tolta AK-val a headshotot (én azt se látom, honnan lő, ő meg egy lövéssel leszed, hátpersze), meg egyéb ilyen finomságok.
De manőverezni nagyon jól tudott, amikor azokat a trükkjeit csinálta, nem is haragudtam rá, az poén volt. Csak a többi...