Akkor számodra is érthetően:
- Egyhengeres motorok (terepmotorok 99 % -a) azonosítható ha: házilag változtatják a hangkibocsájtás útját. De mivel ez sem biztos hogy eltér egy hasonlóan "herélt" verziótól, így ez sem lehet alkalmas rá. Tehát NEM LEHET, mint írtam lentebb is, ha végigolvastad volna.
- Gyakran alkalmazott megoldás a versenysportban, a TÖBBHENGERES erőforrásoknál, az általad is vágyott hanganalízis. Gyújtássorrendet, főtengelyékelést, elérhető max. fordulatot stb. lehet sok-sok munkával kiszedni egy ilyen felvételből. Alkalmaztása sikeres is pl. a V4 motorok Big-Bang effektusának elemzésekor, ill a fenti technika ellesésének-másolásának eszközeként is.
Ugyan én nem vagyok hoZáértő mint láthatod a fentiekből, viszont a hasonlatod a Te esetedben valóban jó párhuzam! (a súlyos helyesírási hibát pedig -ha már ennyire erektálsz rá, ahogy szoktad is /halgat, kisbetű stb/ - két vonallal illik aláhúzni, nem eGGYel :-)