Kedves Bakancs4
Mielőtt tollat ragadunk, és összeadunk mindent amit csak tudunk, túlzott
illúziókat nem kéne dédelgetni.
Áprilisban volt egy javaslat. Azt se káposztafejek irták. Miért vált írott ma-
laszttá ? Melyek voltak azok az érvek, érdekek, melyek hatására a mopedau-
tókat érintő módosítások kisöprődtek a javaslatból ? Akkor is Kóka volt a GKM.
Az adminisztráció évek óta szajkózza, hogy fontos számára a civil szerve-
zetek véleménye, ha pedig megkérdezik ezeket a szervezeteket, hogy mit mondtak
és mi "ment át", akkor az derül ki, hogy semmi. De hivatkoztak rájuk. Mintha
egyetértettek volna az eredménnyel. Jó példa az egészségügy.
Ennek ellenére nem tehetünk mást, mint menni előre. Csak gondoskodni kéne
olyan publicitásról, amelyet nem lehet figyelmen kívül hagyni. (Nem vagyok biztos
benne, hogy van ilyen, a hatalom képes bármivel szembe menni)
Valakinek össze kéne fogni mindazt, ami ebben a csoportban kialakult, s a
fórum véleménye, esetleg javaslataként adni fel a felkínált fórumra. Nem könnyű
feladat. Attól tartok ránk is vár néhány komromisszum. A vezérlő elvnek annak
kéne lenni, hogy a közterhek ne fojtsák meg ezt a járműkategóriát. Nem mondhat-
juk, hogy semmi se legyen, de nem lehet olyan mértékű, mint az szgk-é, mivel nem
is nyújt annyit, mint egy gépkocsi.