Egyetértek.
Azt gondolom, pont ez az a téma, ami elvezet oda, hogy mit fogok csinálni, ha a Xedos 2-3-4 év mulva elkezd kihullani alólam, és nem akarom a gatyámat is rákölteni majd. Milyen új(abb) autót vegyek? a 90-es évek közepéig mé gyártottak tartós, jó, élvezhető autókat. Manapság nem nagyon látok olyan autót, amit szívesen megvennék. De lehet, scak azért, mert nincs olyan helyzetem, hogy 10-12 milliós kocsikba üljek be, és kipróbáljam, ott lehet, hogy van.
Én szeretem érezni az utat az autóval, a kormányon a visszajelzést, hogy tudjam mi történik. a futóműről, hogy érezzem, hol a határ, meddig lehet tolni neki. a főnököm focus-a például sunyi, alattomos jószág, és ezt már mások is tapasztalták: egy ideig tart, tart pl egy kanyarban, semlegesen viselkedik; aztán minden előjel nélkül elengedi magát és DURVÁN alulkormányzott lesz. a Xedosnál ilyet nem érzek, mert ad az autó visszajelzést, lehet érezni, hol lesz alulkormányzott (és milyen szituban lesz pl túlkormányzott, amikor ki fogja dobni a seggét)
a hócipőm televan a hú de gazdaságos, tisztább dízelmotorokkal, amiket 2000-3000 közöt lehet használni, alatta halott. életveszély kikanyarodni egy forgalmas főútra vele, ha nem pörgetem, mert 2000 alatt megtorpan, szinte lefullad az autó. (1.6 tdci)
de mentem más autókkal is, nem voltam elragadtatva tőle.
nemtom mi lesz. Nem akarom a Xedost isteníteni, van nála jobb autó, akár az újabbak között is, de nehezen fogok másikat találni, attól tartok. És az kompromisszum lesz.
persze lehet, hogyha beülnék egy zsírúj 330d BMW-be, más lenne a véleményem, de hol van arra 12-13 millám :-/
a fogyasztói társadalom persze az sugallja beléd, hogy 3 évente cseréld le a "hulladék" autód, hiszen nem is vagy ember, ha 3 évnél idősebb autóval jársz.