StationW
2007.06.06
|
|
0 0
27527
|
Az a legnagyobb baj ezzel a cikkel, hogy el van tévedve, mint a fogyasztói társadalom. Nem az érték az érték, hanem az hogy minél újabb, minél divatosabb legyen. Az nem érdekli, hogy egy atomcsapás sem pusztítja el, hogy 15 év múltán hibátlanul működik, nincs meg és szétkopva. Nem ettől jó valami, hanem attól, hogy színes műposztódarabok legyenek mindenütt, és legalább olyan kényelmesen csússzannyon ki az ember belőle, mintr a deszkárol sz...ás után.
Ez a generáció már a PICCSVÁGENEKEN szocializálódott, tisztességes autót sosem szagolt. Többet ér neki egy plüssmacitartó mint egy futómű ami esetleg megmenti a nyomorult életét... Mondjuk a fotó alapján levágós, hogy milyen közelségben állhat a lány a témához.
|
Előzmény: Törölt nick (27526)
|
|