Elolvastam a cikket. Vannak benne igazságok, de vannak melléfogások is szerintem. Az igazságokról nem írok, azt mindenki elolvashatja a cikkben.
A klubkezdés
nem volt zártkörű, meghívásos volt. Csak egyszerűen a hely méretei miatt nem volt meghirdetve. Azért nem, hogy akik a zenekar körüli eseményeket eddig is figyelték, mindenképpen beférjenek. Így is több jegy kelt el, mint amennyien befértek volna. Sajnos sok embernek mégis közbejött valami, ezért nem volt teltház.
A
Napoleon Boulevard nem a Solaris, amelyik „bevett” egy énekest. Az egy másik együttes, más stílussal, más image-el.
1993-ban
nem állt össze a Solaris, csak egyetlen koncertet adtak Dr. Kollár Attila akkori munkahelyéről való búcsúzása alkalmából. Nem büntettek senkit a külföldi koncertekkel. Egyszerűen oda meghívták Őket, itthon meg csak ráfizetéssel tudtak volna koncertezni.
Robi elmondta a koncert utáni közönség találkozón, hogy
nem sértettség vezeti. Nem éri meg Neki az a rengeteg munka és az idő kiesés, ami egy ekkora koncert megszervezésével jár. Nem tudom miért kell a sértődésről írni.
Az alulpróbáltságot én nem a zenészek teljesítményében látom. Inkább csak a technika kezelése és a
keverés teljes hiánya jelentett gondot. Ilyen helyzetben, amikor a technika nem akar megfelelően működni, az bizony feszültséget gerjeszt az emberben. Azon sem csodálkozom, hogy a fuvola sok esetben nem volt hallható, hiszen Batha Gyuri nem is hallotta önmagát, nem volt kontrollja.
Nem tudom, hogy a Vali bizonytalanságát taglaló bekezdésben mi értelme van az Erdész Robit sértő félmondatos megjegyzésnek. Nem tartom jónak, ha valaki aki publikus cikkeket ír, személyeskedésbe csap át.
Vali bizonytalansága is a technikának köszönhető. Aki ott volt hallhatta, hogy a koncert vége felé például a laptop, ami a billentyűs megszólalást vezérelte, felmondta a szolgálatot.
Úgy látom, hogy a cikket az eredeti helyéről
már le is vették, ez egy Google által gyorstárazott verzió. ????