Bakancs4 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 2627
2605-re…..Tisztelettel és örömmel köszöntöm az első hivatalos márkakereskedőt , aki bejelentkezett a fórumra . Megjelenése reméljük sok problémát meg fog oldani , gondoljunk csak a típusbizonyítványok honosítási herce-hurcáira . Azonfelül nagyon sokan vannak a tulajdonosok között akik csak kényszerből szerelgetnek (barkácsolnak) , igazából használni szeretnék a járművüket . Azon felül a gépkocsiktól és motorkerékpároktól egyaránt eltérő szerkezeti részek ( főként a variomatik váltórendszer) szakszerű javítása szakirodalom és megfelelő ismeretek híján nehézkes . Nekem például külön gondot jelentett annakidején , hogy az üzemképtelenül hozzám került kocsi esetében azt sem tudtam , hogy milyen a normális , gyárilag elfogadott viselkedés : mennyire lehet zajos , mennyire rángathat motorféknél stb . Kétségtelen tény , hogy a fórumba beregisztrált , párszázezer forintos járművet birtokló tagok és a nullkilométeres szalonkocsit megvásárlók csoportja kevéssé fedi át egymást , azonban nagyon helyes , ha az új mopedautókat forgalmazó nem nézi le a másutt vásárlókat . A két közösség ugyanis nem ellensége , hanem kiegészítője egymásnak . Ha nem lennének láthatók a magánimportőrök verdái az utcán , akkor nagyon nehéz lenne eladni egy ilyen gépet újonnan . Aki pedig egy régebbi kocsit használ , az előbb-utóbb szerviz vagy alkatrész miatt ügyfélként megjelenhet . Ezért a fórumozók nevében köszönöm a korrekt hozzáállást …..WooDoo már feszegette is (2608) a legkényesebb kérdést , a típusbizonyítvány és a forgalomba helyezés (tartás) problémáját . Amennyire a jogszabályokból ki tudtuk bogarászni ezt egy vezérképviselet könnyebben tudja kihajtani . Amennyiben pedig az egyértelmű jogi szabályozás ellenére lennének még tisztázatlan területek -- márpedig a 2623-as hozzászólásban mellékelt idiótaság szerint vannak – akkor egy ilyen északbalkáni jogállamban a hivatalos márkakereskedő is rászorulhat esetenként arra a szellemi tőkére , amit itt a fórumon felhalmozódott . Nem akarok tolakodó lenni a kérdésemmel , de sikerült a honosítás , legalább a Ligiereknek van típusbizonyítványa Magyarországon ? Ne felejtsük el , az Aixam képviselet is térdig jár a perekben , ezt az oldalt olvasók számára nem ismeretlen a NKH álláspontja , hozzáállása és szakszerű(tlen)sége , ezek szellemében a helyzet érthető . Ismételtem köszönjük a bizalmat , remélem korrekt és kölcsönösen előnyös együttműködésnek nézünk elébe .
Előzmény: Mr. Ligier (2605)