wadember Creative Commons License 2007.05.30 0 0 163
Nekem Teljesen ugyanez volt a helyzet a mocimmal (1975-ös 4 lovas példány) !
Ne dobd el a karbit semmi baja sincs!

1. Ha a gyujtás jó helyen van mint írtad nézd meg a megszakító hézagot 0.4mm az előírás pontosan felső holtponton de nekem a 0.45-0.5 jobban bevált (110kg vagyok:))

2. A fő probléma: szivárog a tűszelep ki kell cserélni de vigyázni kell mert a boltban adnak mindent csak belevalót nem!

3. A karbi beállítás egyszerű mint egy kőbalta: leveszed az úszóház fedelét és ha kiveszed az úszót akkor a motor eleje felé az úszóház belső felén lessz két jelölés egymástól kb 1,5 mm-re na a közé kell belőni a szintet úgy hogy az úszó lebegjen a benzinben. Azt ugye nem kell mondani hogy persze tűszelep csere után.

Sok sikert a javításhoz!
Előzmény: szergej3 (162)