timetable
2007.05.23
|
|
0 0
39
|
Arról egy szót se szóltok, hogy az ilyen jegyáremelések a közösségi közlekedés eleve folyamatos térvesztését gyorsítják fel. Ha ma négy diák beül egy autóba, összedobják a benzinpénzt, közel azonos árat fizetnek egy utazásért, mintha vonattal mennének. És ez a nagy baj, folyamatosan épül le a busz és vonatközlekedés. Egy olyan utas, aki meg teljesárú jeggyel, alkalmanként utazik, szintén olcsóbban kijöhet, ha autóval megy.
A GKM-ben nagyon erős a közúti lobbi, a vasút szerkezeti reformjához meg nem mernek hozzákezdeni, aki belefog azt elnyeli a vállalat mocsara. Pedig az igazi megtakarírásokat ott lehetne elérni, és máris több pénz jutna -adott esetben a jegyárkiegészítésekre. Ma ott tartunk, hogy drágább a magyar vasúton utazni, mint pl. az osztrákon, és akkor meg lehet nézni a színvonalbeli különbségeket... |
|