"Nem mellesleg így is megy a marketing azért, hogy fölhívják magukra a figyelmet, hogy őket is el kéne fogadni... ezt szóvá teszed a barátaidnak?"
Nem, nem kell szóvá tennem. Szerintük a szexuális hovatartozás az intomszféra része, a gaypride-ra pedig csak "ótvaros buzik" járnak. Ezt nem én mondom, hanem ők!!
"Nem a füvezést propagálja senki, hanem arról beszélünk, hogy mindannyiunk adójából ne szivassanak olyanokat, akik tanulnak, dolgoznak, buliznak. Ne fenyegessenek olyat, aki nem árt másoknak. Erről szól ez az egész."
Akkor nagyon rosszul van kommunikálva. Tabula rasa kellene kezdeni, és eltünteni az olyan ellenszenves barmokat a kirakatból, mint a hugyos-növénycipelős tepsiarc.
"Az meg nem mártír, akit elvisz a zsaru egy füves cigiért, hanem áldozat, mint a zsidók, akiket elgázosítottak, nincs mit tenni, jön a keretlegény és azt tesz mindenkivel, amire a pártja, führere, polgáriköre, egyéb guruja őt sarkallja."
Nyugtass meg, hogy Te is érzed, hogy ez így egy kicsit erős hasonlat...
"Amikor meg mindannyiunk pénze megy el ilyenre, az mindennyiunk áldozata, így a TIÉD is.
Gondoltál már erre?"
Gondoltam bizony. Felplem ott dögölhet meg mindenki a saját szarában meg okádékában, aki túllőtte-szívta magát. Egy forintot is sajnálok a megmentésére.