"Az beteg elképzelés, hogy a vasút csak a központban átjárható"Csakhogy ez nem is igaz. Az, hogy Te csak ott mész át rajta, más kérdés. (Valójában 2.5 helyen van aluljáró már most, és épül az új. Azért van a fél, mert Érdligetnél csak az egyik vasút alatt lehet áthajtani, a másiknál sorompó van.) És ne a mostani, építkezés alatti állapotból indulj ki! No meg annak a 6 embernek, aki Parkvárosból Ercsibe jár reggelente, talán kissé túl drága játék lenne egy fél kilométeres felüljáró. Az M6 felé meg Parkváros nyugati feléből nagyon jól el lehetne jutni a Diósdi úton át is, ha a Spar előtti körforgalom nem ilyen torzó lenne, ha meglett volna az átkötés az ötös kereszteződés körforgalmához.
Az elképzelés meg szerintem azért nem normális, mert ott házakat kellene eldózerolni, vagy az ablakuk előtt 1 méterre fog pöfögni az Ikarus a hídra felfelé hajtva. Nézz a térképre: vagy kanyar kell a hídba, vagy nem utcára érkezik. Én azt szakmai szemmel próbálom nézni, és mind szervezési, mind építési, mind társadalmi hatások szempontjából nagyon durván rossznak tartom ezt az elképzelést. Nem újabb átkötés kell szerintem, hanem a meglévők környékén jól szervezni a forgalmat. (Kb. 6 km vasút alatt 4 helyen lehet aluljárnl átjutni majd. A kevés infóról meg csak annyit: fogj egy vonalzót, és nézz rá a térképre, légy szíves!
Én majd akkor hiszem el, hogy itt valaki szakszerűen és a város lakónak érdekeit szem előtt tartva épít utat, ha majd a Bajcsy úgy fog kinézni, ahogy egy ekkora városban ki kell néznie egy ilyen forgalmú útnak. Majd ha a Bajcsyn is meg a Lőcsein is közvetlen életveszély nélkül kelhet át egy kisiskolás gyerek. Azelőtt forgalmat odavonzani igenis tömeggyilkossággal ér fel.