StationW Creative Commons License 2007.05.08 0 0 27269

Csövi!

 

Nekem is volt ilyen hűtős parám, én is csigáztam:) Aztán vettem egy NISSENS hűtőt, biztos ami biztos a legerősebb motorhoz valót:) (Huzamos ideig tartott 180-ál néha melegedtem, na ez megszűnt, mert egy jó centivel vastagabb a gyárinál)

 

Gyertya: Szerintem mindegyik gyertyából csinált az NGK Iridium verziyót:) , az ára az mondjuk nem túl baráti (20 000Huf körül a készlet) de ma saját kocsival jöttem dolgozni (35km) és kicsit tesztelgettem.

 

Igazából az van amit korábban írtam, selyemfinomságú néma alapjárat, kellemes alacsonyfordulati jellemzők (nem rángat be 2-3-ban indulásnál sem), 4000-nél meg teljesen elállatiasodik a gép, érezhetően jobban viselkedik nagy fordulaton, kicsit rugalmasabb, és lehet hülyeség de mintha minden fordulaton finomabb lenne a hangja.

 

Van itt Pécs é s Mohács között egy húzosabb 2sávos domb, gyakorlatilag nekifutás nélkül, ott a 120-hoz eddíg le kellett nyomjam tövig a pedált, és néha még belassult a tetejére, most nagyon kellemesen tartotta, és még lassítottam gyorsítottam is...

 

Hát ennyi. a szerelőm még annyit mondott hogy ezek a gyertyák jóval nagyobb ívet húznak a hagyományosnál, ami azért jó, mert jó! :)

 

A gyári papír meg azt is mondja, hogy nehezebben koszolódik, majd meglássuk.

 

Amit azért tudni kell, hogy elméletileg ezt az újgenerációs mocikhoz tervezték, amiknek a gyújtása 100 000V körül is produkál, az enyém meg csak 30 000-et. Majd meglátjuk. Be kéne tekerni pár hagyományos - új - gyertyát is, úgy lehetne értelme az összehasonlításnak igazán....

 

Ez szép lett:)

Előzmény: Törölt nick (27267)