Ákos 72 Creative Commons License 2007.05.01 0 0 377

Szia Szabi!

 

Úgy gondolom, hogy nincs értelme erről többet írni! Ezeket azért nem értem, de nem kell megmagyaráznod!

 

"A 100.5-ös méret az nem a fúráshoz gyártott túlméret,hanem ezzel a két mérettel jött ki a 44 motor gyárilag.(100 és 100.5)Különben miért árulnak hozzá javító persely-dugó készletet?"

 

 A Pet katalógusben nem találtam perselyt még mindig! Mik a cm3-ik? A 8 szelepnél még csak megmagyaráznád a 2,7-el persze nem úgy van, de a 3,0-hoz is van 104,5 ott 3,3?

 

"A főtengelycsapággyal ugyan az a helyzet,mint a dugóval:több mérettel jött ki gyárilag"

 

Csak a többi kocsinál ott van egy méret meg 2 javító itt meg eleve azzal gyártják. Aha, elhiszem!

 

"Ha meg acélperselyt raksz bele,nem tudsz olyan kis illesztési hézagot csinálni,mint az alu hengerfalnál,mert a dugattyú gyorsabban kezd el táguni,mint az acél persely,ezért vagy megszorul,vagy ha nagyobb illesztéssel rakod össze,akkor meg billegni fog a dugó és előbb-utóbb megkopik a henger.És ha ugyanezt pl.S2-ben követed el,a billegést a kopogásérzékelő túl nagy előgyújtásnak fogja venni és visszavesz,ezért nem fog menni,vagy egyszerűen hibakódnak érzékeli.De a turbósnál még a turbót is letiltja"

 

Ha ez így lenne akkor nem lenne egy autó sem aminek öntöttvas blokkja, alu dugója és kopogásérzékelője! És ilyenek pedig vannak!

 

Ákos

Előzmény: szabi24 (376)