Szia Ákos!
A 100.5-ös méret az nem a fúráshoz gyártott túlméret,hanem ezzel a két mérettel jött ki a 44 motor gyárilag.(100 és 100.5)Különben miért árulnak hozzá javító persely-dugó készletet?Egyébként én az acélperselyezésre értettem a gányolást.Persze azzal is meg lehet csinálni és még be is indul,csak hát...Na mindegy,kinek a pap,kinek a papné:)))
"Mi a külömbség az én Pet-emben nem szerepeltetett nicasil persely és az acél között?" Ezért kérdeztem,hogy neked meg van-e a gyári működő PET?
A főtengelycsapággyal ugyan az a helyzet,mint a dugóval:több mérettel jött ki gyárilag.
Ha meg acélperselyt raksz bele,nem tudsz olyan kis illesztési hézagot csinálni,mint az alu hengerfalnál,mert a dugattyú gyorsabban kezd el táguni,mint az acél persely,ezért vagy megszorul,vagy ha nagyobb illesztéssel rakod össze,akkor meg billegni fog a dugó és előbb-utóbb megkopik a henger.És ha ugyanezt pl.S2-ben követed el,a billegést a kopogásérzékelő túl nagy előgyújtásnak fogja venni és visszavesz,ezért nem fog menni,vagy egyszerűen hibakódnak érzékeli.De a turbósnál még a turbót is letiltja.
Jó munkát:)))))))
Szabi