beta9 Creative Commons License 2007.04.25 0 0 2274
Ma beszéltem a bp-i NKH engedélyezési osztályán valakivel, s úgy tettem, mintha smkp - kétkerekűt - szeretnék hivatalossá tenni.
Meglepődött, s közölte, hogy ezt is kellene mindenkinek, de mivel a mai smkp-ok többel mennek, mint 45, ezért nem viszik oda, mert "azonnal meg is buknak, ha kipróbálás után kiderül, hogy gyorsabb". Merthogy szerinte nem e tervezésit, hanem a tényleges sebességképességet bírálják el. Típusbizonyítványként csak a magyar, itthon kiadottat fogadják el, ami gyári, ill. hatóságilag engedélyezett hivatalos kereskedő által ÚJ! járműre kiállított okmány. Amit mi kintről hozunk a brumival, - bocs, a "kétkerekűvel, (vele csak erről beszéltem) - az a kinti, ezt nem veszik figyelembe. A bemutatás után beütik a CM-et, s kapunk egy magyar kvázi forgalmit, a kintire is ezt mondta. (valami igaza van...)
Bruminak még árnyéka sem vetődött a beszélgetésre, mert arra voltam kíváncsi, hogy SMKP esetén hogy viselkednek. Szigorú volt, szinte prüszkölt a "70-80-at is menő" motorokra, na ezek nem kapnak ám CM-et!
A kinti papírból az adatokat, méreteket ellenőrzik, stb....
Az alvázszám, mint hatósági jelzés az ő olvasatukban nem működik, csak a CM.
Nos, ahogy már erről korábban értekeztünk, akinek van igazságügyi járműszakértői véleményen alapuló bírósági végzése - úgy hiszem - keményen sorompóba állhat velük az általuk hőn áhított CM beüttetése tárgyában.
Azért kíváncsi lennék, amikor az Ambrákon meglátnak egy gyári CM-et, akkor egy kanállal t.kön szúrják magukat? Vagy mit találnak ki? Az egy kukac és egy cikk-cakk vonal, ami CM-nek látszó lenyomat?

üdv
Előzmény: idosember (2273)