Csokis Creative Commons License 2007.04.25 0 0 29
FFU, te Triumph-fal foglalkoztál valaha legalább gondolatkísérlet szintjén? Mert azt láttam, hogy elvileg szinte minden van hozzá -ahogy elnézem AngloPartséknál is-, de mennyire reális egy Spitfire felújítása? Tudom, hogy csapongok össze-vissza (X1/9, MG, Triumph, kit car), de az a baj, hogy a szerelőm most szembesített vele, hogy az X1/9-esem két év múlva már nem fog átmenni a vizsgán, a teljes és szakszerű felújítása-restaurálása pedig közelebb áll a nagyobb vagyonhoz, mint a kisebbhez. Kasztnielemek még csak-csak vannak hozzá, ha ki tudod fizetni (300 EUR/db a bécsi út túlsó végén, azaz a 6 db majd' fél milla, és akkor ez még csak a pőre vas), de az alváztól a küszöbön át az ablakkeretig mindenhol rohad szegény, különös tekintettel az olyan csomópontokra, ahol 3-4-5 lemez találkozik. Gondoltam egy másikra, és azt felújtani, viszont nem is egyszerű tűrhető állapotút kifogni belőle. Szóval ezért merült fel valamilyen angol roadster, mint ötlet. Nem kell nekem az őserő, inkább egy klasszikus, "kanyargós úton levett tetővel kirándulós" autót szeretnék, mint az X1/9. Kinézetre, méretre, teljesítményre az MG Midget, vagy a Spitfire pont jó lenne, de nem tudok róla semmit. A Spitfire mint ötlet azért jött elő, mert alvázas, tehát -gondolom- jól lecsupaszítható, újragondolható az egész. Jól sejtem?
Előzmény: FFU (27)