Most már valami rémlik ,de még csak olvastam ,vagy hallottam. Látni még nem láttam.:-(
Talán valami olyan rémlik hogy nem egy darabból van a lendkerék hanem két egymáshoz képest elmozdulni tudó alkatrész. Valahogy a tömegek mozgása még kieggyensúlyozottabbá teszi a motor járását.
De ez csak halványan érmlik ,és mint lehetőség.
Olvastam én jópár éve a összetet lendkerékről amiben egybevan épitve az önindító, generátor, és lényegében ezek súlya nem pedig egy darab vas a lendkerék. Sőt mivel hely ,súly lehet nagyobb így annakidején azt tervezték hogy akár 220V -ot is termelhet, illetve 220-ról bikázható lesz az autó. Valahol elbukhatot a koncepció mert nem hallani azóta sem semmit.
Vagy a kilincses váltó. Ahoz is nagy reményeket fűztek. Az is eltünt valahol.
De gondolom még ezer ilyen fejlesztés fut zátonyra.