Mindenképpen új csuklót vegyél, pl Nipparts-nál egész jó áron vannak készletben.
(Csukló+anya+gumiharang+zsír, stb...).
A csere nem nagy cucc, max 3-4e-nél nem szabad többet rá adni.
Viszont! Egy dologra nagyon figyelni kell: ha a régi csukló nem akar könnyen leugrani a helyéről, akkor nem szabad erőltetni, nem szabad hagyni, hogy a "szaki" kalapálja ezerrel, mert valami sérülni fog!
A belső csukló gumijáról le kell venni a bilincset és ki kell húzni az egész féltengelyt a belső csukló belével együtt. (Azért kell a belső csukló külsejét fenthagyni, mert különben kifolyik a váltóolaj. Golyókra figyelni!) (Bal oldal ugyebár...?)
Aztán innen már könnyen megy a dolog, mert a féltengelyt be lehet fogni satuba és úgy lehet próbálkozni. Ha ekkor sem jönne le, akkor ki kell fordítani a csuklót, ki kell szedni a golyókat és akkor már csak a belső csonk maradt a féltengelyen, amit szintén nem szabad ütni (nekem egy elrepülő szilánkja eltalálta a csuklómat és mehettünk az ügyeletre), flex-szel szépen át lehet vágni a csonkot és úgy már lejön.
Sajnos a biztosító gyűrű néha be szokott ragadni és akkor nem tud átbukni rajta a csukló. Olyankor a flexelés a leggyorsabb és legbiztonságosabb út.
Nekem ennyi tapasztalatom van... :)))
Üdv!