"Én magát a cselekedetet értelmeztem objektív gonosznak, az pedig független az
elkövető személyétől. Ha valamelyik szent gázosította volna el a protestánsokat,
attól még a cselekedet megmaradt volna objektív gonosznak, legfeljebb az illetőt
nem emelték volna később szent rangra."
Pedig pont az a legfeljebb ami miatt eldobod az összefüggést a cselekedetek és az ember között. Nem lehet az embertől elválasztani a cselekedeteket, például az utolsó ítéletnél az egész ember lesz megítélve a cselekedetei szerint. Azért sem lehet elválasztani, mert a cselekedetek magyarázata az ember felfogásában, vágyában, félelmében, örömében, bánatában és egyéb képességében rejlik, amely jónak minősíti a hasfelmetszést egy orvos esetében, és gonosznak egy hasfelmetsző esetében.
Ha az elgázosítást a protenstánsok oldaláról minősíted gonosznak, akkor a megkövezést is a házasságtörő oldaláról kell gonosznak ítélned, és nem a megkövező oldaláról. Tehát Isten gonosz dolgokat parancsolt Izraelnek, azok pedig vakon követték.
"Ezt meg hogyan kell érteni?"
Valakit megölsz ahhoz, hogy valakinek életét megmentsd.